Translate

چهارشنبه، مهر ۲۲، ۱۳۹۴

سفارت های عمان و جمهوری اسلامی ، تفاوت کشورهای دیکتاتوری و دمکراسی در برخورد با رسانه ها

تفاوت کشورهای دیکتاتوری و دمکراسی در برخورد با رسانه ها
امروز برای 6مین بار با سفارت عمان در واشنگتن تماس گرفتم تا در مورد خبر سرویس دهی کنسولی به ایرانیان در کانادا بپرسم .
خانم مسول تلفن که دیگه صدایم ر ا می شناسد گفتم لطفا به بخش رسانه ها وصل کنید . گفت هنوز از سازمان ملل نیامده اند .  گفتم می بخشد مگر پیاده می ایند .  حس کردم خشکش زد . گفتم روز 5 شنبه هفته پیش با اعضا نمایندگی  عمان در سازمان ملل صحبت کردم گفتند که فقط دو نفر از سفارت برای شرکت در مجمع عمومی امده بودند .
دید دروغاهایش اثر ندارد گفت اچازه بده یکی را برات پیدا کنم.
خانم هاشمی امد . برایش موضوع سفارت عمان را مطرح کردم . گفت  ب  سوالت را بفرست / گفتم خانم برای خانم سفیر در سازمان ملل فرستاده ام انها گفتند برای شما فرستاده اند .
گفتم ای میلتان همین هست که اینجا هست
گفت پست کن
گفتم : خانم تو قرن 21 ، پست کسی نمی کنه وقتی ای میل هست
گفت فکس کن
گفتم باشه .
یک ای میل زدم به وزیر امور خارجه عمان که لطفا تکلیف ما را در انتخابات کانادا روشن کنید . شما انجا سفارت ندارید ،

هر دفعه کره به عمان زنگ می زنم به دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل هم زنگ می زنم . محض رضا ی خدا یک ادم زنده هم نیست که جوابت را بدهد .
این بار پیام گذاشتم حاجی ثواب داره اگر به 150 هزار ایرانی کانادایی هم اهمیت بدهید و بگویید ایا قرار است عما ن کارهای کنسولی را بکند . بابا موضوع انتخابات هست و بلاتکلیفی جامعه ایرانی

واقعا که چه تفاوت اساسی هست بین کشورهای دیکتاتوری و کشورهای دمکراتیک در برخورد با رسانه ها و اطلاع رسانی .
الان هم یک توییت کردم به جسیون کنی - جاستین ترودو و مالکر که بابا نه عمان نه ایران بازگشایی کنسولگری را تایید نمی کنند جریان چیه ؟






هیچ نظری موجود نیست: