Translate

جمعه، مهر ۲۴، ۱۳۹۴

چرا اقای مریدی از کاندیداهای لیبرال ایرانی تباردفاع نمی کند ؟.


چرا  اقای مریدی  از کاندیداهای لیبرال دفاع نمی کند ؟.

رضا مریدی - 


مجید جوهری -لیبرال
علی احساسی
سعید سلطانپور -راه حل
با توجه به امکانات دولتی که  در اختیار شما قرار گرفته است و روابط و ارتباطاتی که با مقامات محلی در انتاریو دارید چرا همانگونه که با شهردار ریچموند هیل برای  در اختیار قراردادن   پارک ریچموندگرین( محل چهارشنبه سوری ) به سازمان مجاهدین   به  لابی گری  انها  نشستید ، همیاری و مساعدت با دو کاندیدای ایرانی تبار    اقای مجید جوهری واقای  علی احساسی  که دست برقضا هر دو کاندید همان حزبی هستند که شما عضو دولت استانی ان هستید ( حزب لیبرال )  اجتناب می کنید .
شما یقینا انتخابات  
2008 در منطقه ویلودیل   و کوششهای فروان و خستگی ناپذیرتان در حمایت از نامزد حزب لیبرال منطقه ویلودیل  خانم مارتا فینلی در مقابل کاندید ایرانی تبار حزب محافظه کار اقای بهمن رودگر نیا ، را بیاد می اورید .

شما در حمایت از خانم فینلی تا انجا  پیش رفتید که شخصا به  درخانه های ایرانیها ی منطقه ویلودیل برای جلب حمایت رفتید.
هب
اقای مریدی :
اکنون چرا  در حمایت اقایان  مجید جوهری و علی احساسی احساس بی تفاوتی و بی رغبتی می کنید بلکه بر اساس شنیده هایی تبلیغ  ازمنفی کرده و ازر قبایشان حمایت می کنید
ایا شما متوجه هستید
دو تا تعهد اخلاقی  خود را زیر پا گذارده اید
1- تعهد اخلاقی به  جامعه ایرانی که  در انتخاب شما نقش اساسی داشتند  

2- تعهد اخلاقی به حزب لیبرال که شما را در بدست اوردن امکانات و موفقیت کنونی یاری کرده است . ایا  این کار شما نقض پیمان و  بی اخلاقی نیست . ؟
رضا مریدی - جاستین ترودو و علی وکیلی ( از طیف مجاهدین رجوی ) 

ایا بیا د می اورید زمانی که در نوروز 2015 جاستین ترودو را به مهمانی نوروزی سازمان مجاهدین دعوت و مشایعت کردید . ؟
 ایا بخاطر می اورید در همکاری با سازمان مجاهدین  از حضور اقایان مجید جوهری و علی احساسی دو کاندید برنده شده  لیبرال در ان مهمانی جلوگیری کردید ؟
 بر  اساس قاعده سیاسی و اعتبار جامعه ایرانی این دو نفر جز و  درکنار اقای ترودو از مدعوین ان مهمانی می بودند 
این طبیعی است که مجاهدین بدلیل ماهیت غیر دمکراتیک و سیاست های ضد ایرانی خودشان ، با نامزدی این دو کاندید لیبرال مخالف باشند ، شما که  عضو حزب لیبرا ل و عضو دولت لیبرال هستید چرا در پی حذف انها نشسته اید ؟

آیا مجموعه رفتارهایی که در این سالهای اخیر دنبال کرده اید و خصومت اشکارتان با این دو کاندید ضد تحریم ،  ادامه سیاست نزدیکی شما به لابی اسراییل  نیست ؟. 

هیچ نظری موجود نیست: