Translate

جمعه، اردیبهشت ۱۱، ۱۳۸۸

برگزاری روز زمین در پارک دانزویو





برگزاری روز زمین در پارک دانزویو

همه ساله آخرین یکشنبه آوریل مراسم درختکاری با شرکت علاقه مندان به محیط زیست در پارک دانزویو بر گزار می شود . امسال هم در روز یکشنبه 27 آوریل ، شهروندان تورنتو منجمله گروه " تورنتو ایرانیز" مانند سالهای گذشته در این مراسم که در یک هوای سرد برگزار می شد شرکت کرده و نهال کاشتند.
گروه موسیقی " مستر سام تینگ ، سام تینگ " که به کارهای محیط زیستی شهرت دارند آهنگهایی را نواختند که البته سرمای زیاد در فضای باز پارک نتوانست مخاطبان زیادی را گرم کند.
یکی از ویژه گی های این گروه استفاده از انرژی تمیز برای بلندگو ها و وسایل موزیک خود استفاده می کنند . آنها چادری را در کنار سن بر پاکرده بودند که در ان چند دستگاه چرخه های نصب شده بود و علاقه مندان منجمله گروه " تورنتو ایرانیز" با پازدن، برق مورد نظر دستگاههای موسیقی را که در چند باطری ذخیره می شد ، راتولید کردند.
حاشیه :
امسال یک غرفه اختصاص به فروش پوست حیواناتی مانند سمور و روباه داشت که در تضاد با روح زمین و حفظ محیط زیست بود. از این غرفه عکس انداختم و لی خانم فروشنده حاضر نشد که خود ش درعکس باشد.
پار ک دانزویو محل قدیمی فرودگاه نظامی نیروی هوائی بوده است که سا لهاست بخشهای عمده ای ازآن به شهرداری تورنتو واگذار شده است . این پارک در تقاطع دافرین و شپرد واقع شده است .

هیچ نظری موجود نیست: