Translate

جمعه، دی ۳۰، ۱۳۹۰

پاسخی به مصطفی عزیزی رگ ها برای چه کسی بیرون می زند



و اما چه تفاوتی است بین ارش و مصطفی - یکی فالانژ گونه می گوید
 مگر ایشان از شما نظر خواست که می دهید؟
2- در مورد انشا حق باشما ست  .
3-  فکر می کنم شما جوان تر از ان دوران  انقلاب 57 باشید که حرفهای من را حس کنید . از نطر ارتباط مکانی زمانی می گویم نه خدای نکرده ، سطح برداشت .   لطفا اشتباه برداشت نکنید  
4-
اقا مصطفی
 آخرین آمار ارائه شده از شرکت مخابرات ایران از وجود 28 میلیون کاربر اینترنت در کشور حکایت دارد که با وجود تنها حدود 734 هزار کاربر اینترنت پرسرعت، بیش از 98 درصد کاربران ایرانی از اینترنت دایل آپ با سرعت حداکثر 56 کیلوبیت بر ثانیه استفاده می کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، شرکت مخابرات ایران در تشریح وضعیت کنونی مخابراتی کشور اعلام کرد که در حال حاضر 28 میلیون کاربر اینترنت، 25 میلیون مشترک تلفن ثابت و 40 میلیون مشترک موبایل همراه اول در کشور وجود دارد.
این در حالی است که طبق آخرین آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، تعداد پورت‌های ADSL واگذار شده در سطح کشور توسط گروه شرکت‌های ندا از مرز 700 هزار پورت گذشته که این آمار نشان می دهد این سرویس آنچنان که باید در سطح کشور فراگیر نشده اس14 تیر 1390 مگر اینکه این فرض را بپذیریم که در تمامی روزنامه های  کشور چاپ کرده باشیند و در بی بی سی و تلویزیون امریکا هم نامه شما را خوانده باشند.  و همه این 28 میلیون  کاربر  اینترنت هم این مطلب را خواند ه باشند

من سالهاست که باد گرفته ام بجای مردم حرف نزنم و فقط نظر خودم را به عنوان نظر بگویم که برخی از دوستان سوپر روشنفکر و مارکسیست ها را خوش نمی اید .
5-                                                                                                                                                                                                                                                                             
اقا ارش:  در مورد هجوم به خانه هنرمندان ، باید بگویم این رژیم استبدادی ، اتقاقا کارهایش بر شاخ امثال کسانی مانند اقای بهزاد فراهانی ( چپ سابق ) و شریفی نیا ( مجاهد سابق ) و  صدها نفر دیگری که برای صدا و سیما ی اختناق  تولید می کنند ، می گذرد . اجازه بدهید روشن تر بگویم از سناریو نویسان  تا  دست اندرکاران سازندگان و فروشندگان تبلیغات تلویزیونی  و هنرمندان و بازیگر انی که  خودشان هم می دانند که استعدادشان در استحکام اختناق بکار گرفته می شود ( حتی اگر خودشان چنین نیتی را نداشته باشند ) . 
این هنرمندان در نهادینه کردن سانسور هر کدام به میزان همکاری شان با این رژیم به استمرار ارجاعی ترین رژیم قرن اخیر ایران کمک کرده و  می کنند .

البته شاید  خودشان معتقدند که می توانند برنامه های بهتری را به مخاطبان  خود در این اختناق و سانسور دولتی ارائه بدهند .

  من در خارج از کشور حکم نمی دهم . من  اگر بودم نمی کردم . کما اینکه بودیم و نکردیم و لی کس دیگری و هنرمندی را بخاطر روزگار گذراندن ، دراین سیستم اختناق و استبدادی  محکوم نمی کنم .

6:
و اما مسلمانی که در خارج از کشور  نه نان می شود و نه آب ، و نه برای فروش است که اگر بود در ایران می ماندیم و مانند یعقوب لیث صفاری  کار نمی کردیم و از زور بازوی خود  در این سوی ابها با افتخار زندگی را نمی چرخانیدیم . این  تاکید که همراهش فحش به همراه دارد ، ادعای روشنفکران و مدعبان را که با وجود من و امثا من نمی توانند بگویند فقط غیر مذهبی علیه این رژیم مبارزه می کنند بگویم که این گونه نیست و برهنه شدن هیچ کسی به باورهای ما صدمه می زند . ایمان و باوری که با لخت شدن یک نفر و یا نمایان شدن بدن و موی دیگر ترک وردارد ، قابل دفاع کردن و طرح در سطح جهانی نبود .  
بدنیست یکبا ر دیگر تاریخ انحراف سیاسی ایران را از زمان قتل دوستان مارکسیست پیکاری و کشتن مجاهدین خلق بخوانید  تا بفهمید که چه بلایی تاریخی سر مردم ایر
ان دوستانتان اورده اند ولی بجای عبرت اندوزی و اصلاح مسیر همچنان طلب کارانه می تازید .
بدون اتحاد مشترک امکان غلبه بر استبداد دینی در ایران نیست . شما به ما مسلمانان بیشتر از ما به شما غیر مسلمانان در این اتخاد نیاز داریم .
به قول این ور ابی ها ، show respect , get respect

هیچ نظری موجود نیست: