Translate

یکشنبه، آبان ۲۱، ۱۳۹۱

مراسم پایانی 6 هفته با هنر ایران - تورنتو



مراسم اختتامیه فستیوال 6 هفته هنر ایران
عصر یکشنبه 11 نوامبر ، پویان طباطبایی و دیگر دست اندرکاران و علاقه مندان دومین فستیوال 6 هفته هنردر ساختمان  " هارت هاس"
در دانشگاه تورنتو مراسم اختتامیه را برگزار کردند وجوایزی به برترین های این دوره اعطا کردند .
شرلی کارل عضو انجمن شهر تورنتو از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بود.
نیاز سلیمی – علی محمدی – مصطفی عزیزی – سیاوش شعبانپور از جمله اشخاصی بودند که من می شناختم و در این مراسم پایانی شرکت داشتند.
اولین سال مراسم در 2007 برگزارشده بود . قراربود در سال 2009 این فستیوال برگزار شود که بدلایل جنبش ملی در ایران ، برگزاری  این فستیوال  به تعویق افتاده بود . پویان طباطبایی گفت که کلید فستیوال امسال در سال 2011 زده شد و قرار بود که
تعدا د زیادی از هنرمندان ایرانی در این مراسم شرکت کنند که بدلیل بسته شدن سفارت کانادا در تهران و بستن سفارت  در کانادا باعث شد که برخی از هنرمندان نتوانند ویزا دریافت کنند. برخی نیز بدلیل دل نگرانی های عواقب دیدار از کانادا در شرایط بدون ارتباط دو کشور ترجیح دادند که در این دوره شرکت نکنند.
به پویان طباطبایی هنرمند جوان ایرانی کانادایی برای همت و تلاش برای برگزاری چنین مراسمی باید خسته نباشید گفت.
برگزاری هر مراسم نیاز به مدتها برنامه ریزی و همت و کمک داوطلبان و عشق به کار دارد . از همه مهمتر بدون بودجه و کمک های مالی قابل توجه برگزاری این مراسم کاریست کارستان .
من تخصصی در هنر ندارم ولی با توجه به تجربه ام در اهمیت و زحمت سازماندهی ، کار این افراد را که برای دل خودشان و ارتقای هنر مورد علاقه شان که بخشی از هنر معاصر ایران هست را تقدیر می کنم .
با ارزوی موفقیت بیشتر برا ی پویان طباطبایی و دیگر هنرمندان ایرانی




 پوستر مراسم که توسط علاقه مندان نوشته شده است

 نیاز سلیمی

 حمید جبلی -


عکس ها : سعید سلطانپور

هیچ نظری موجود نیست: