Translate

شنبه، آذر ۰۴، ۱۳۹۱

تحقیق کدیور از ماجرای شریعتمداری

http://www.rahesabz.net/story/62057/
سنادی از شکسته شدن ناموس انقلاب
 از نقد شخصیت هایی چون آیت الله خمینی چه باک اگر حاصل  بازگشت اعتماد  به اجرای عدالت و اخلاق  باشد

این مکتوب در پی اثبات تقصیر مقامات عالیه‌ی جمهوری اسلامی در عدم اعزام بموقع آیت الله شریعتمداری به بیمارستانهای مجهز در تهران علیرغم اطلاع از بیماری وی بر اساس اسناد موجود است. چهل و سه سند جدید درباره‌ی «شکسته شدن ناموس انقلاب» طی ده بخش ارائه شده است. عناوین این ده بخش عبارتند از: 
مقاله در جرس منتشر شده است . 
نظر من 

سلام

با توجه به امکانات یکطرفه اقای کدیور در خارج ا زکشور و عدم دسترسی به منابع وزارت اطلاعات و نهادهای امنیتی نظیر اطلاعات سپاه ، کار اقای کدیور قابل تقدیر است زیرا ایشان سوالات جدی مطرح کرد ه اند و حکم صادر نکرده اند .
ستمی که بر افراد رفته است و سکوت علما ی شیعه بغیر از اقای منتظری نشان از ضعف اخلاق و درایت سیاسی این علما داردکه اصولا در برابر قدرت ساکت بوده و خواهند بود.

2- داستان غم انگیز و عبر ت انگیز اقای شریعتمداری برای تازه کردن خاطرات کسانی که یا در ان دوران متولد نشده بود ند و نسل ما را متهم به انحراف انقلاب می دانند و یا کسانی که بودند ولی قدرت اقای خمینی را فراموش کرده اند که بزرگترین مرجع تقلید زمان ایران را به چنین سطح ذلت رساندند . یعنی از نظر سیاسی اصلا کار اقای شریعتمداری و تقاضای حفظ جانش از اقای خمینی بر خلاف اموزه های دینی بود و باعث جری تر شدن مقامات نیز شد .
3-
به گفته مهدی ( از دادستانی قصر )
کسی در اوین حاضر نشده بود قطب زاده را اعدام کند.یعنی انها هم به اتهامات وی باور نداشتند . د رهر حال یکی از بازجوهای اوین اینکار را کرد . زیر سر صادق قطب زاده بعد از اعدام یک اجر گذاشته بودند .
این بازجو که من اسمش را فراموش کرده ام چند هفته بعد به جبهه رفت و کشته شد .
به گفته یکی از زندانیان سیاسی
لاجوردی قبل از اعدام قطب زاده وی را به سالن حسینیه اورده بود و و ی انجا هم می گوید قصد کودتا داشته است . توابین هم شعار می دادند
جماران گل باران
قطب زاده تیرباران .

سعید سلطانپور - روزنامه نگار کانادا

هیچ نظری موجود نیست: