Translate

جمعه، آبان ۲۶، ۱۳۹۱

مرگ یک دختر جوان ایرانی در تورنتو


مرگ یک دختر جوان ایرانی در تورنتو  


متاسفانه باخبر شدم که دختری جوان 19ساله  بنام هستی  هنرپیشه شب چهارشنبه 14 نوامبر  با پریدن ( افتادن )  از بالکن اپارتمانشان در منطقه یانگ نزدیک به  فینج  کشته شده است . 
بنابر اظهارات دوستان مقتول ، در زمان خودکشی ناپدری و مادر دختر ، در اتاق دیگربوده اند و متوجه  اقدام وی نشده اند . نگهبان ساختمان به انها اطلاع داده است .
 بنابر گزارشات تایید نشده دختر مذکور بدلیل استفاده از مواد مخدردر حالت عادی نبوده است و.
به خانواده مقتول تسلیت  گفته و برای شادی روح نوجوان دعا می کنیم .
این اولین حادثه از این نوع نیست اخرین ان هم نخواهد بود . ایا کامیونیتی ایرانی بالاخره به مسولیت خودش برای دیگر اعضای کامیونیتی پی خواهد برد یا همچنان خودمان را به کوچه علی چپ می زنیم .
خانواده مقتول می گویند وی از روی صندلی د رحال عکس انداختن به پایین پرت شد ه است . اینکه انها توسط نگهبان ساختمان خبر شده اند و این گونه روایت می کنند و نمی خواهند خبر رسانی شود ، سوالات بیشتری را ایجاد می کند
هستی قبلا در 15 مردیان زندگی می کرد و سال گذشته به اپارتمان 5440 یانگ اسباب کشی کرده بودند .

پلیس گفت که این موضوع خودکشی است و پرونده مختومه اعلام شده است . این در حالی بود که به گفته بک نفر نزدیک به خانواده هستی |، مادر وی گفته بود هستی مشغول عکس انداختن بوده است . چهار پایه لق بوده است و از ان بالا پرت می شود .
دوستانی که می گویند چرا دنبال این قضیه را گرفتی می گویم هستی رفت این مسولیت بر دوش همه کامیونیتی است که به مشکلات دیگران هم توجه کند .

۴ نظر:

ناشناس گفت...

بی‌ بند و باری در ایرانیان خارج از کشور بد جوری رواج پیدا کرده. متاسفانه ایران‌های مقیم تورنتو روز به روز به جای پیش رفت فرهنگی‌ رو به پس رفت آورده اند، از محیط نه سالم ایران گریخته و به خارج از کشور نقل مکان کردن، با محیطی‌ باز سالم و آزاد مواجه شدند و از این آزاد و باز بودن محیط سو‌ٔاستفاده می‌کنن، در کانادا مخصوصا تورنتو، کمونیتیهی مختلفی‌ برای ایرانی‌‌ها موجود می‌باشد ولی‌ به روز که نمی‌شه به داد مردم و کمک‌شون رسید، کلاس‌های فلسفی‌ ، درسی‌ ، محیط‌های سالم هست ولی‌ کمتر کسی‌ از این محیط‌ها استفاده می‌کنه ، اکثرا ترجیح میدن برن قهوه خونه امّ کلثوم، .

برای هستی‌ متاسف هستم، دیده بودم ولی‌ نمی‌شناختمش، متأسفم که این اتفاق براش افتاد امید وار هستم که جوان‌های ایرانی‌ خارج از کشور کمی‌ بخودشون بیان

ناشناس گفت...

هستی بی بند و بار نبود وقتی نمی شناسیش اینجوری حرف نزن، این دختر دوست من بود،اینم حدس شماس که مواد مخدر مصرف کرده! اگه مدرک داشتین و تایید شده بود می تونستین این حرفارو بزنین، براتون متاسفم

Shgofa گفت...

پولیس کانادا به آسانی یک پرونده را مختومه اعلان نمیکند. حتمن دلایل کافی داشته اند که مرگ این دختر جوان را خودکشی اعلام کرده اند. نباید هنگام نظر دهی درباره مرگ ایندختر تحت تاثیر باور های شخصی برویم. تمام خودکشی ها ناشی از بی بندوباری اجتماعی و آزادی های افراطی نیست. عوامل روحی زیادی در پدیده خودکشی دخیل است و آنرا به معمای پیچیده ای تبدیل میکند. بهتر است برای آرامش روح ایندختر دعا کنیم ، به خانواده دختر اظهار تسلیت نماییم و راه های کمک های معنوی هرچه بیشتر برای نسل جوان را دریافته اقدامات موثری را روی دست گیریم. (شگوفه یک زن افغان از ریچموندهیل)

ناشناس گفت...

من این حرفهای بیخودی شما را الان دیدم من دوست هستی بودم.او بی بندوبار نبود .او بجه محجوب و درسخونی بود که با اسکولار شیپ به دانشگاه رفت.و در دانشگاه کامیوتر ساینس می خواند.پلیس تورونتو هم هرگز اعلام نکرد که او خودکشی کرده،گزارش پلیس تورونتو علت مرگ را بی احتیاطی اعلام کرد. میتونید این را از اداره پلیس خودتان هم بپرسید. من نمی دونم منظور شما از داستان سرایی و ربط دادن مرگ دلخراش هستی با کامیونتی ایرانی و بی بندو باری چیست.
پرسیا