Translate

شنبه، بهمن ۲۱، ۱۳۸۵

كم لطفي يا كم حواسي ؟

كم لطفي يا كم حواسي‌ آقاي خرسندي؟
سعيد سلطانپور

توضيح درارتباط با مطلب اقاي خرسندي در روز سه شنبه 6 فوريه 2007


د رطنزي كه در پايان مطلب “ چريكي كه ميخواست چه گوارا شود ، يزدگرد سوم شد “ طنزي به روايت از ايشان آورده بودم تنها بدليل اين بود كه ان را منسوب به ايشان ميدانستم . و از نظر اصول بايد در مورد نويسنده ان اشاره مي داشتم. حالا كه اقاي خرسندي انرا تكذيب ميكنند انرا بنام خودمان ثبت ميكينم . از انجا كه منطق ان درست است و در اصل محتوي فرقي هم نمي كند . نقل ان هم بدون ذكرمنبع آزاد است.

د رهر حال من روز جمعه به ايشان هم تلفن زدم .‌هم ميل زدم و از ايشان پوزش خواستم و قصد م را گفتم .
ولي متاسفانه ايشان اقدام به تصحيح مطلبشان نكرده اند.

. اينكه ميلي با نام و امضاي اقاي خرسندي دقيقا دو ماه پيش براي من د رمورد مقاله ا يكه د رمودر انتخابات و نقش ايرانيان درتورنتو را نوشته بودم نظر مثبت داده بودند . اگر اين ميل ايشان باشد اين امر مرا مرا نگران ميكند كه وقتي استاد به همين سرعت فراموش ميكنند نكند مطلب را هم كه چند سال پيش فكر ميكردم در هادي 2000دات كام خوانده بودم را فراموش كرده باشند. راستش چنان ايشان محكم از مخرج اين امررا تكذيب را كردند كه شك كردم. د رحاليكه همين چند روز پيش اطلاعات د رمورد طنز “مواظب باشيد آخوندي كه دنبلان را ندزد “ را دوست طنز نويسي د رتورنتو رااز من برا ي آقاي خرسندي سوال كرده بودند .


د رپايان ذكركنم كه از ايشان شايسته نبود كه مانند متعصبين درمورد سو استفاده از اسم شهيد سعيد سلطانپور به اين سرعت قضاوت كنند. نشان مي دهد هنوزهم بعضي ا زدوستان براي كسب توجه از اين موضوع سو استفاده ميكنند. متاسفانه اين اسم واقعي من است و بخاطر تشابه اسمي با ا ايشان و نيز حمايت ازجنبش مسلحانه د راوين هم كتك خورده ام . و قرار نيست كه كساني منطق كم مي آورند بجاي نقد مظالب من ، نام من را زير سوال ببرند.


همانگونه كه من هم در يك مورد وحدت عمل آقا ي خرسندي با با اخوندها ، و بخصوص خامنه اي را جدا مي دانم . زيرا حاج آقا با مصرفش براي آقاي خرسندي سوژه ميسازند د رحاليكه سوژه ساختن آقا ي خرسندي باعث انبساط خاطر ديگران ميشود.

د رهرحال من سواد علم ترياك و اثرات ان را نخوانده ام و ‌نميدانم آيا آيا آآاا مصرف كم بوده و يا زياد ان كه باعث شده استاد ،‌ كم لطف شده و حواس پرتي پيدا كنند و قضاوت عجولانه و نادرست كننند و بعد هم عليرغم اطلاع يافتن تصحيح نكنند. ولي شك ندارم كه مصرف ان تاثير اساسي در آثار ايشان دارد . زيراد در گذشته در مدتي كه ايشان در تورنتو مهمان تورج قصاب بودند ، تانيرات ان را ديده و شنيده بودم .

منتظر تصحيح اشتباه ايشان با ارسال 2 تا بليط كمد ي استند آپ در تورنتو هستم. زيرا هزينه اش كمتر از هزينه در دادگاههاي كاناداد برا ي ايشان خواهد شد. زيرا ايشان كه مسعود رجوي نيست كه هر چه خودش و هوادارانش مي خواهند ميگويند واز انجا كه به هيچ اصولي هم پاي بند نيستندوهمچنان در غيبت بسر ميبرند و آدرسي هم هم ندارند كه بتوان اتهامات انانرا در محاكم قانوني ، به قضاوت گذاشت .


اميدوارم ايشان هميشه ايستاده و پر انرژي باشند . كمي هم شجاعت پذيرش اشتباه را كه از هر انساني ممكن است سر بزند، را داشته باشند. .

From:
HADIKHORSANDI@aol.com View Contact Details Add Mobile Alert
Date:
Sun, 19 Nov 2006 23:07:09 EST
Subject:
salam
To:
ssultanpour@yahoo.com

YAHOO.Shortcuts.hasSensitiveText = true;
YAHOO.Shortcuts.doUlt = false;
YAHOO.Shortcuts.location = "us";
YAHOO.Shortcuts.lang = "us";
YAHOO.Shortcuts.document_id = 0;
YAHOO.Shortcuts.document_type = "";
YAHOO.Shortcuts.document_title = "";
YAHOO.Shortcuts.document_publish_date = "";
YAHOO.Shortcuts.document_author = "";
YAHOO.Shortcuts.annotationSet = {
lw_1171239296_0: {
text: 'Toronto',
startchar: 290,
endchar: 296,
weight: 0.892036,
type: ['shortcuts:/us/instance/place/ca/town']
,
metaData: {
geoArea: "98.531",
geoCountry: "Canada",
geoIsoCountryCode: "CA",
geoLocation: "(-79.383957, 43.653511)",
geoName: "Toronto",
geoPlaceType: "Town",
geoState: "Ontario",
geoStateCode: "ON",
geoTown: "Toronto",
type: "shortcuts:/us/instance/place/ca/town"
}
}
};
YAHOO.Shortcuts.overlaySpaceId = "97546169";
YAHOO.Shortcuts.hostSpaceId = "97546168";
salam agha
Az khandane maghaleye tahlily Iranian dar Entekhabat Toronto lezzat bordam.
Rooznameh-negare zendeh va hoshmand chenin konad.
zendeh bashi,
Hadi Khorsandi
پاسخ من و تشكرمن

Date:
Mon, 20 Nov 2006 18:10:25 -0800 (PST)
From:
"saeed sultanpour" View Contact Details Add Mobile Alert
Subject:
Re: salam
To:
HADIKHORSANDI@aol.com


ostad shoma lotf darid
omidvaram hamish sar pa va sare hal bashid ta comedy stand up ra ejra konid.

shad bashid
Saeed Soltanpour

From: HADIKHORSANDI@aol.com
Date:Mon, 20 Nov 2006 21:14:09 EST
Subject:Re: salam
To:ssultanpour@yahoo.com

Damet garm aziz.

.


-

هیچ نظری موجود نیست: