Translate

شنبه، دی ۰۹، ۱۳۹۱

مصاحبه رپرتاژ آگهی شهروند

http://www.shahrvand.com/archives/34972
مصاحبه رپرتاژ آگهی شهروند - وافعا چه ارزان قلم را می فروشندو بعدا به حسین شریعتمداری که میلیونی پول می گیره این جماعت ایراد می گیرند . مصاحبه تلخ و شرم اور از وطن فروشی و افتخا ر به ان . چنان از ملکه انگلیس حرف می زنند انگار جد اندر جدشان ، انگلوساکسون بوده و سفید پوست و در قلب لندن هم متولد شده اند و بابابزرگشان به کانادا مهاجرت کرده است . بیچاره ملکه انگلیس که نمی داند اینها که با یک مدال بی ارزش وطنشان را می فروشند به ملکه و انگلیس و کانادا هم وفا نمی کنند.
دکتر مریدی اسامی این افراد را در اختیار ما گذاشت. این افراد به دلیل فعالیت های هنری، ادبی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، حقوق بشری، نیکوکارانه، و توسعه و پیشرفت انتاریو شایسته ی دریافت این مدال تشخیص داده شده اند.
ساشار ظریف، رضا براهنی، زرین محی الدین، ژیان قمشی، جوان بوش(کیانی)، کریم حکیم، افخم مردوخی، نازنین افشین جم، مایکل پارسا، فرساد کیانی، فریدون درویش، احمدرضا تبریزی، مهرداد آرین نژاد، هما سرلتی، مهرداد ارجمندی، ندا معینی، حسن زرهی، هاشم قدکی، سعید آقائی، شین بقایی، مریم نایب یزدی، کیومرث رضوانی فر، پوراندخت بقایی، بهرام فولادی و البته خود آقای رضا مریدی نیز از سوی نخست وزیر انتاریو، آقای دالتون مک گینتی، به دریافت این مدال نائل شدند و تعداد ایرانیان را به بیست و پنج تن رساندند.
گفتنی ست این اسامی توسط نمایندگانی که این افراد را معرفی کرده اند به دکتر مریدی اعلام شده و امیدواریم که کسی از قلم نیفتاده باشد.
دکتر مریدی تأکید کرد، ده سال پیش به مناسبت پنجاهمین سالگرد سلطنت ملکه الیزابت مدال مشابهی به کوشندگان اجتماعی ـ سیاسی کانادا اهدا شد و در آن زمان تا آنجا که ما اطلاع داریم از جامعه ی ایرانی فقط دو تن به دریافت این مدال نائل شدند، در حالی که امسال 25 تن مشمول دریافت این جایزه شدند. در جامعه ی ما افرادی که شایستگی دریافت این مدال را داشتند، بسیار بیشتر از بیست و پنج نفر بودند، و آنهایی که شایستگی اش را دارند و اسمشان در این لیست نیست، آزرده نشوند، زیرا اینها که مدال را دریافت کردند، نمایندگی همه ما را دارند و انتخاب این افراد کار آسانی نبود.
 

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آقای سلطانپور ممنون از شما لطفا بیشتر و صریح تر افشا گری کنید