Translate

شنبه، مهر ۲۷، ۱۳۹۲

نخالگان نه نخبگان لطفا دمکراسی و جامعه ایرانی را مسخره نکنید .



نخالگان نه نخبگان

سعید سلطانپور

این نخبه هم شده بلای جان جامعه ایرانی حداقل در تورنتو معدودی که موقع  عکس گرفتن با سیاستمداران کانادایی پای دیگران را لگد می کنند . در سیاست ایران صاحب نظر و البته فعال حقوق بشر که این روزها هم مد است و هم باعث خوشحالی و تقرب به جناح جنگ طلب ناتیتیاهو هارپر  جان برد و مک گی .
با تحولات شتبان سیاسی این نخالگان خود نخبه خونده  از هول حلیم افتاده اند درون دیگ ،  بر سر سهم نداشته همدیگر را تک و پاره کنند.  این اواخر هم توانستند با کمک  پولهای مجاهدین خلق کنگره ایرانیان را که اسم با مسمایی بود ، تصاحب کنند تا در تقسیم پست وزرات و وکالت در رژیم اینده ایران سرشان بی کلاه نماند .  با پولهای مشکوک توانستند مهمانی شام 800 نفری بدهند ولی امر بهشان مشبه شده بود که بسیاری از  ان عده  برای شام امده بوده بودندو دیدن دان تان نه اینکه  زیر علم این جماعت بی هویت نخاله سینه بزنند. 
به تیپ هم زدند و انشعاب انجام شد .  و البته از ان مهمانی به بعد دیگر سایت کنگره نخاله ها تقریبا بروز نشد .  از استعفای سخنگوی کنگره که  علیه حقوق جامعه ایرانی و مردم ایران در حمایت از تحریم ها  همسو با لابی جنگ طلب اسرائیل حرکت می کرد نیز حرفی نزدند.
هرچند د رجوک نامه ا ی  در چند رسانه نوشتند که با انتخاب چند  نخبه جدید در هیت مدیره  ( بخوانید نخاله ) دیگر فرصت سر خاراندن ندارند و از انجا که عاشق کار برای مردم هستند و اهل ریا نیستند اطلاع رسانی هم نمی کنند .

این اخرین تحفه این نخاله ها تشکیل بدون اطلاع اعضا در هفته گذشته برای حکمیت در مورد 3 کاندید سر خوش  لیبرال جلسه داشته اند که خوشبختانه فعلا بدون تلفات و درگیری خاتمه یافته است .    
تجربه حمایت بدون مطالعه و بدون حساب از یک کاندیدای ایرانی تبار در 2006 بیشترین خسارت را به جامعه ایرانی در بحرانی ترین شرایط 2013 زده است .. چرا باید دوباره اشتباه کرد . کاندیداها مجبور به اجرای سیاست ها و دستورهای حزب ها هستند . براستی در مورد جامعه ایرانی چه فرقی بین لیبرال ها و محافظه کاران وجوددارد ؟
 البته  ان دی پی هم شانس به قدرت رسیدن را ندارند  و همیشه مخالف هستند  و لی اقلا در موارد محدودی از حقوق ایرانی ها دفاع کرده است . جاستین تردویی که از تحریم ها حمایت می کند چه فرقی با هارپر محافظه کار برای  اکثریت جامعه ایرانی در کانادا دارد ؟ 
کسانی که بینش سیاسی مردمی ندارند و نشان داده اند که حتی منتقد سیاست ها ی غلط حزب خود در گذشته نبوده اند هیچ گاه نخواهند توانست از حقوق جامعه ایرانی در کانادا که باید به تنهایی روی پای خود در برابر تمامی تهاجمات سیاسی ( جمهوری اسلامی لابی اسرائیل ) قرار بگیرد دفاع کنند.   این کاندیداها باعث تلف شدن منابع و انرژی های محدود جامعه ایرانی شده و نه تنها به روند اگاهی سیاسی جامعه ایرانی کمک جدی نمی کنند بلکه رقابت های قبیله ای و باند بازی ها ی درونی حزب لیبرال باعث ضربه زدن بیشتر به جامعه ایرانی خواهد شد .

وقتی صحبت از حقوق جامعه ایرانی است رفاقت ها و دوستی ها د رمرحله بعدی قرار دارند . کسانی که در کارنامه شان کار جدی در کمک به حقوق  ملت مظلوم ایران  و جامعه ایرانی در کانادا نبوده است ، نخبه نیستند نخاله گانی هستند که می خواهند سو استفاده سیاسی کنند و از کم اطلاعی جامعه ایرانی در مورد سیستم سیاسی و شبکه های قدرت و باند های سیاسی کانادا که کنترل سیاسی و اقتصادی و رسانه های کانادا را دارند ، سو استفاده کرده و از جامعه ایرانی و اعتماد انها برای رسیدن به پله های ترقی در سیاست احزاب استفاده کنند.   باید به سیاست احزاب رای نداد نه افراد اینجا افراد هیچ نقشی در سیستم ندارند و یک عامل در سیستم سیاسی محسوب می شوند

هیچ نظری موجود نیست: