Translate

پنجشنبه، آبان ۰۲، ۱۳۹۲

پوشاندن حقیقت توسط رسانه های فارسی زبان شرم اور است

پوشاندن حقیقت  توسط رسانه های فارسی زبان شرم اور است

جالبه کسانی که به من انتقاد و نصحیت می کنند اقا شما باید بین فعال اجتماعی و خبرنگاری  انتخاب کنی خودشان در شهروندو سلام تورنتو رپرتاژ اگهی برای لیبرال ها به صورت مصاحبه و یا گزارش چاپ می کنند و بخشی از حقیقت را می پوشانند.
مشهود ناصری   در سلام تورنتو  در مورد فساد سناتورهای محافظه کار می نویسد دچار فراموشی می شود که اولا این لیبرال ها هستند که اجازه رفرم به یکی از غیر دمکرات ترین نهادهای سیاسی کانادا که انتصابی هستند ، نمی دهند دومی از فساد مالی سناتور مایک هبرت که همین الان پرونده اش در پلیس کانادا هست و مجبور شد استعفا بدهد ، هیچی نمی گویند .
نکته تاسف بار این است که محسن تقوی در سر مقاله اش در مورد سیاستمداران و رسانه هامی نویسد ، در حالیکه خودش بخشی از سانسور افکار کامیونیتی ایرانی هست و حتی دراندازه های شهروند هم شهامت وارد شدن به عرصه های سیاسی را ندارد .
در جریان فساد مالی سنا 90 هزار دلار هست ولی فساد لیبرالها یک رقم یک میلیارد دلار در ای هلث بهداشت و یک رقم یک میلیارد و صد میلیون دلاری در جریان نیروگاه اوک .ویل و گزارش امروز تورنتو استار در مورد کمک مالی 100 هزار دلاری صاحب نیروگاه خصوصی رقیب نیروگاهی که لیبرال ها قصد تعطیل شدنش را دارند ، داشته است .
از 1600 نفری که از رضا مریدی در ریچموندهیل با عضو شدن در حرب لیبرال برای نامزدی حزب چند نفرشان ساکن ریچموند هیل بودند یعنی با تقلب انتخاب شدن اگر نیروی خودی باشد اشکال ندارد . بعدا در جمهوری اسلامی که مسله میلیاردها دلار پول نفت است اشکال دارد .

هیچ نظری موجود نیست: