Translate

یکشنبه، مهر ۱۴، ۱۳۹۲

ارتباط ایران و امریکا و بازندگان کانادایی - راه حل




ارتباط تلفنی بین اوباما و روحانی یک گام مثبت برای کاهش جو جنگ بر سر مردم ایران است
در شرایطی که حتی ارتباط کامل  بر قرار شود مسلما وضع مردم ایران از نظر سیاسی و اقتصادی بدتر نخواهد شد . والا امریکاییان با 40 هزار مشاور در زمان شاه در ایران بودند و کاری برای مردم ایران نکردند .در حالیکه پول این افراد هم توسط مردم ایران پرداخت می شد .
دولت هارپر و جان بیرد که هماهنگ با جنگ طلبان اسرائیل جناح ناتینیاهو عمل می کنند بازنده اصلی ارتباط ایران و امریکا هستند زیرا کانادا ارزش استراتژیک خودش برای جمهوی اسلامی را ازدست می دهد . احتمالا  برای بازگشایی سفارت کانادا در تهران باید معذرت خواهی  کند.
در این راستا رضا مریدی نماینده لیبرال طرفدار و حامی سرسخت تحریم نیز همسو با لابی اسراییل علیه حقوق جامعه ایرانی درکانادا عمل می کند و خائن به جامعه ایرانی  است .  رضا مریدی در حقیقت در سالهای اخیر سعی کرده در راستای منافع لابی اسرائیل در کانادا علیه حقوق کامیونیتی ایرانی کار کند که کار زشتی است .
وظیفه نیروهای ملی و افراد جامعه ایرانی این است که به رضا مریدی کمک نکنند تا نتواند در انتخابات دوره بعد از ریچموند هیل انتخاب شود . لیبرال ها باید یک کاندید ایرانی دیگر معرفی کنند اگر نکردند احزاب محافظه کار و ان دی پی باید کاندید ایرانی تبار معرفی کنند.
با عدم حمایت مریدی جامعه ایرانی پیام روشنی به دیگر سیاستمداران خواهد داد که هر کسی طرفدار تحریم علیه ایران که مردم ایران را اسیب می زند و نه حاکمیت استبدادی روحانیون در ایران ، مور د حمایت قرار نخواهد کرد.
تلفن بینندگان


هیچ نظری موجود نیست: