Translate

شنبه، آبان ۰۴، ۱۳۹۲

پیگیری مشکلات شهروندی ایرانی ها

هفته اینده کنگره حزب محافظه کار در  کالگاری برگزار می شود .  اگر می شد یک تجمعی در جلوی کنگره برای تسریع وضعیت ایرانیهایی که دوران شهروندیشان بی دلیل چند سال اضافه شده است ، کرد اثر مثبتی بر وزیر مهاجرت خواهد داشت .

در این رابطه با یکی از مسولان حزب محافظه کار کانادا صحبت می کردم و گفتم برای ایرانیها چکار کردید . گفتم شما این شهروندی ها را برای کریسمس بدهید ما هم در انتخابات اینده از شما حمایت می کنیم .  گفت وزیر به من گفته تسریع می کنیم . گفتم من تا بحال چیزی برای خود م نخواسته ام اگر به من باشه جلوی دفتر وزیر تابلو می گیرم . گفت اجازه بده من پاسخ وزیر را هفته دیگر در این مورد می اورم .

چند ماه از طرح این مشکلات  جدی برخی از جامعه ایرانی گذشته است . به دوستانی که رضا مریدی را وارد  این بازی کردند گفتم شما حق دارید و لی این بشر کاری برایتان نمی کند .از جلسه 20 اوت دو ماه گذشته  و هیچ کاری نکرده  اند
در ان جلسه قرار بود مردم نظر بدهند متاسفانه توسط رضا مریدی و کاندیداهای دیگر لیبرال به انحراف رفت . انها باید جز شرکت کنندگان می نشتند نه در میز سخنرانان..

در این میان دوتن از لیبرال ها ملاقاتی با جان مک گالوم نماینده بی عرضه  لیبرال مارکهام ترتیب داده اند که با توجه به سابقه الکلی بودن جان مک کالوم و اینکه حتی بعید است دوره بعدی هم کاندید باشد .  این نمایندگان امضا ها را برای این می گیرند که به حزبشان بگوینند ما با جامعه ایرانی در ارتباط نزدیک هستیم . اگر کسی کاری جدی در این رابطه از این جماعت سرزد لطفا به ما هم خبر بدهد ما خودمان را تصحیح کنیم .

۱ نظر:

Dr Adibrad گفت...

سلام آقای سلطان پور
ممنون از به اشتراک گذاری خبر آیا این گردهم آیی باید در کلگری باشد یا در تورنتو هم جایی برای گردهم آیی وجود دارد؟