Translate

چهارشنبه، فروردین ۱۶، ۱۳۸۵

تفكر شاه سلطان حسيني آقاي خاتمي“ چو فردا رسد فكر فردا كنيم “ !!!

تفكر شاه سلطان حسيني آقاي خاتمي“ چو فردا رسد فكر فردا كنيم “ !!!

پاسخ آقاي خاتمي به خبر نگاران در ارتباط با رد 2 لايحه اختيارات رياست جمهوري توسط شوراي نگهبان

May 21, 2003
س- سلطانپور


در تاريخ امده است سپاه محمود افغان پس از تصرف شهر ها به سمت اصفهان پايتخت ايران در زمان شاه سلطان حسين صفوي آخرين شاه سلسله صفويه در حركت بود. مقامات براي كسب چاره به نزد شاه سلطان حسين مي رفتند و وي استخاره مي كرد و جواب بد مي آمد.
چنين شد كه اصفهان بدون درگيري سقوط كرد و سلطان حسين به اسارت در آمد.
محمود افغان تا ساليان بر ايران سلطنت كرد و گويا يكي از دللا يلي كه بعضي از افغان ها مشهد را جز افغانستان مي دانند به آن دوران بر مي گردد.

بدا به حال ملتي كه رئيس جمهور ش كه مبتكر گفتگوي تمدنها ست نمي تواند با اعضاي شوراي نگهبان كه همزبان ( فارسي) و هم لباس اعضاي آن (‌روحاني ) و مشترك المنافع در (حفظ نظام ) هستند گفتگو داشته باشد كه وضعيت خطير را به آنان بقبولاند.

آقاي خاتمي د رجواب سوال خبرنگاران در مورد رد نهائي لايحه هاي اختيارات رئيس جمهوري شما چه مي كنيد گفت “‌چو فردا رسد فكر فردا كنيم “ وبه همين دليل است كه ايشان در فرداي سفر به لبنان فكر مي كند و در اين راستا حفظ منافع ملت ايران در سفر لبنان با تلويزيون حزب الله مصاحبه مي كند و از حزب الله و بنوعي شيخ فضل الله دفاع مي كند.
در حاليكه تحليل گران مستقل خط اسرائيل و آمريكا در حمله نظامي به ايران را همه تائيد مي كنند .(در دنباله خط القاعده و افغانستان و بعد هم عراق) . جاي تعجب نيست كه هنوز يك روز ازبمب گذاري مشكوك عربستان پاك نشده است كه مقامات آمريكائي ادعا مي كنند مسول بمب گذاري عربستان در ايران است. و سخنگوي كاخ سفيد هم از وجود افراد القاعده در ايران ابراز نگراني شديد مي كند.

آقاي خاتمي
يك سياستمدارملي كه به فكر مردم كشورش ،‌آينده كشورش و منافع مردم كشورش باشد هيچگاه كار امروز را به فردا نمي اندازد بلكه از روزهاي قبل براي فردا و پس فردا ها بر نامه ريزي مي كند.
آمريكا براي تصرف نفت عراق حداقل از دو دهه قبل مطالعه و برنامه ريزي كرده بود و منتظر بهانه بود كه ابلهاني مانند بن لادن و صدام اين بهانه را به آنها دادند.

آقاي خاتمي در دنياي سياست بعضي وقتها فردائي نيست . صدام حسين هم روز سقوط فرود گاه بغداد مانند شما منتظر رسيدن فردا بود تا فكر فردا كند.!

چهارشنبه 31 اردي بهشت

هیچ نظری موجود نیست: