Translate

جمعه، اردیبهشت ۰۱، ۱۳۸۵

گم کردن سوراخ دعا توسط آقای شکوری راد

اقای شکوری راد میگوید مصباح یزدی و اکبر گنجی هر دو یک حرف را می زدند و باعث به ثمر نرسیدن اصلاحات شدند. الیته ایشان تمام خطشان حمایت از خاتمی هست.
به اقای شکوری باید گفت این اگر ازاین حرفها را ادم معمولی گفته باشد می توان به عنوان یک اشتباه و یا باور کسی دانست ولی برای ایشان که در راس اصلاح طلبان دولتی بودنداین سخنان یک دروغ بزرگ است به منظور تحمیق مردم عادی چرا ؟ زیرا
(.تفاوت است بین ابوذر غقاری و ابو سفیان ( تتوریسین معاویه
این اکبر گنجی نبود که خط حذف دیگران را می داد . این جریان مصباح یزدی است که سعید حجاریان را ترور می کند. آیا در دوران قتلهای زنچیر ه ای که اکبر گنجی در خط نظام بو د آیا مخالفی بود که بتواند استبداد دینی را به نقدبکشد. ترور های زنجیره ای دگر اندیشان به فتوای مصباح یزدی بوده است .
در جامعه ای که ازاد نباشد و استبداد دینی در ان حاکم باشد از انجا که اجازه سخن گفتن به دیگران داده نمی شود سخنان مخالفان که شهامت انتقاد را دارند و حاضر به پرداخت بهای ان هم هستند به صورت شایعه و دهن به دهان چرخیده می شود والا د رجامعه آزاد سخنان نقد می شود .
آقای شکور راد بجای فرار از واقعیت . بر روی محور استبداد دینی ولایت فقیه تمر کز کنید . شکست خاتمی نه بخاطر سخنان گنجی .و یا داتشجویان از شعار عبور از خاتمی و تغییر قانو ن اساسی بود بلکه شما برای سهم خودتان در داخل حاکمیت تلاش می کردید و نه مردم.
اگر از نظر اسلامی هم بخواهید صحبت کنیم به هیج وجه نمی شود در کنار حاکم جابر ایستاد. اگر نمی توانید انتقاد کنید لطفا حرف نزنید.
اگر حرف نزنید باور کنید نمی گویند لال شده اید. به مردم خیانت نکنید..
مردم همه جای دنیا آرامش و صلح و کار می خواهند. خاتمی حتی وزیران اقتصاد را از جناح رفسنجانی انتخاب کرد و این همه بیکار ی جوانان از ان دوران هست.
مردم نیستند که خشونت می خواهند این حکومت های استبدادی هسستند که دگر اندیشان را می گیرند و می کشند و این بدون فتوای مصباح یزدی و خامنه ای ممکن نیست. اکبر گنجی قربانی سیستم امنیتی هست که خودش هم پایه گذار ان بود ولی با افشای رفسنجانی حق خودش را ادا کرده است مگر اینکه در ایران ازاد مدارک جدیدی بر علیه وی ارائه شود ولی مصباح و خامنه ای هنوز پاسخ نداده اند و اصلا به این دلیل هست که هر کسی را که سوال بکند وی را به اسارت می کشند.
مشکل در حرف زدن نیست مشکل در خود فروشی سیاست مردان ایرانی هست.

هیچ نظری موجود نیست: