Translate

جمعه، اردیبهشت ۰۸، ۱۳۸۵

از کرامات آ شیخ مسعود رجوی چه عجب مشت واکرد و گفت یه وجب

از کرامات باند رجوی چه عجب مشت واکرد و گفت یه وجب


سعید سلطانپور تورنتو)

از سلسله داستان های کوتاه خنده دارولی عبرت آوررجویستها

27 آوریل 2006

محمد محدثین که همان سعید صحاف ( وزیر تبلیغات صدام ) رجویستها هست در آخرین در افشانی خود ش روی دست ملاحسنی بلند شده است . و کشف های جدیدی کرده ا ست.

میرعلی حسینی (رادیو فردا): در کنفرانس خبری روز گذشته شورای ملی مقاومت، در برگیرنده سازمان مجاهدین خلق در پاریس، محمد محدثین مسئول کمیته امور خارجه این شورا، ضمن اشاره به روش استفاده متخصصین هسته ای ایران در به کارگیری سانتریفیوژهای پی یک به صورت رشته های 164 تایی، از مقاصد جمهوری اسلامی در ساختن سانتریفیوژهای پی دو و طرح تولید بمب با استفاده از تکنیک اینپلوژن است

نکته سوم این است که رژیم به هیچ وجه به تاریخی که شورای امنیت برایش گذاشته توجه نکرده و به عکس تلاش می کند فعالیت های اتمیش را تسریع کند. روز سه شنبه محسن رضایی اعلام کرد و گفت: ما در عراق و افغانستان نفوذ داریم و اگر بتوانیم به تکنولوژی اتمی هم برسیم، در موقعیتی قرار می گیریم که به صورت یک امپراطوری کوچک در منطقه در می آییم و این چیزی است که در تلویزیون جمهوری اسلامی اعلام شد.
رادیو فردا 28 آوریل 2006

تمامی مقامات حکومت می گویند که ما داریم به شیو ه های جدیدی تولید را ادامه می دهیم و انها را به بازرسان اتمی هم گزارش داده اند. آنها از همان ابتدا اعلام کردند که قرار نیست توسعه را متوقف کنند.
ب
"محدثین د رنکته سوم می گوید" د رتلویزیون جمهوری اسلامی هم اعلام شد.

بخش ارتباطات وزارت دفاع آمریکا تمامی رادیوها و پیامهای تلفنی را ضبط می کند . د رمورد جمهور ی اسلامی هم که تمامی دنیا تمامی حرفهای آنان را دنبال می کنند.

محدثین روز قبل از تشکیل شورای امنیت روی آنتن می آید که به جریان بحران زده صرفنظر از آنچه که در شورای امنیت امروز بیرون بیاید چیرزی برای تبریک داشتن به هم داشته باشند.

آقای محدثین البته می دا نیم که عقب مانده هستی. ولی اگر حرف نزنی کسی نمیگه لال هستی
. خدا وکیلی مائوئیستهای نپالی ا ز جریان شما سیاسی تر و مترقی تر عمل میکند

آ قای محدثین

بجای اینکه منتظر اطلاعات موساد و سیا باشید از رادیو و اینتر نت هم دنبال می کردید همین اطلاعات را پیدا میکردید و لازم نبود اینقدر منتظر می ماندید.
تازه بدنامی و وطن فروشی هم نبود که تا روز قیامت بدنامیش بریشانی شماو دوستانتان بماند. اگر حزب توده توانست این لکه را پاک کند شما هم می توانید.

Saeed Soltanpour

هیچ نظری موجود نیست: